Lijstersingel 15, 2902 JD, Capelle a/d IJssel

Nieuws

Wat zijn de voordelen van Social Media op je website?

social media

Wat zijn de voordelen van Social Media op je website?

Het wordt steeds gemakkelijker om in contact te treden met groepen consumenten, zonder dat dit grote investeringen vereist. Door een goed Social Media beleid wordt jouw bedrijf deel van je relatienetwerk. Hierdoor krijgt jouw bedrijf sneller naamsbekendheid en raken de consumenten vertrouwd. Social Media speelt dan ook een steeds belangrijkere rol in de marketingstrategie van bedrijven.

Wij bieden als dienst de mogelijkheid om kanalen als Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube en Instagram te integreren in de website en wij geven advies bij het inrichten van de profiel- en bedrijfspagina(s). Je kunt links plaatsen op jouw site naar deze kanalen of filmpjes op YouTube en klanten kunnen live de tweets volgen op de website. Tevens bieden wij de mogelijkheid om ‘share’ knoppen te plaatsen, bijvoorbeeld bij nieuwsberichten, zodat bezoekers deze informatie met één druk op de knop kunnen delen met de rest van de wereld.

Het uiten via Social Media begint met het aanmaken van een bedrijfspagina!

Advies bij het opzetten van jouw Social Media Strategie, ook dat is YourSite!

Ieder Social Media kanaal trekt een ander publiek en schept andere verwachtingen bij de gebruikers. Daarom is het belangrijk goed na te denken over de strategie en de vorm van de berichtgeving op deze kanalen. YourSite adviseert graag over de manier van uiten via kanalen als Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram. Verder biedt ieder medium zijn eigen voor- en nadelen. Laat je adviseren en stem samen met YourSite af wat de beste strategie is voor jouw Social Media Marketing.

Een eigen bedrijfspagina

Het uiten via Social Media begint uiteraard met het aanmaken van een bedrijfspagina. Social Media is voor jouw bedrijf een interessant middel om de beeldvorming bij de klanten te bepalen. Het dient als een communicatiekanaal tussen jou, bestaande klanten en potentiële klanten. Als deze communicatie professioneel verloopt en jouw bedrijf beschikt over een gebruiksvriendelijke benadering, zal dit de band met de klanten ten goede komen.

social media

HULP NODIG? WIJ HELPEN GRAAG!

Heb je vragen over dit onderwerp of wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen en wat de mogelijkheden zijn? Neem dan snel contact met ons op of laat je gegevens achter in onderstaand formulier. Wij staan graag klaar om jou verder te helpen!

Of vul ons formulier in:

    Opmerkingen (1)

    Het is inderdaad nodig om sociale media te integereren. Men verwacht dat en klanten kunnen zo je posts en producten met anderen sharen. Als advies zou ik wel geven om je eigen sociale media door een professional te laten onderhouden. Er komt best veel werk bij kijken en het beste laat je dat aan iemand over die ervaring ermee heeft en die ook comments van klanten kan behandelen.

    Comments are closed.