Ook een professionele e-mailhandtekening?
De e-mailhandtekening is een goede uitbreiding op de communicatiemiddelen binnen je bedrijf. Wij zien nog te vaak dat e-mailhandtekeningen ontbreken, niet aansluiten op de huisstijl van een bedrijf of als gehele afbeelding onderaan in de mail worden geplaatst. Zonde, een gemiste kans voor meer professionaliteit en de kans op meer activiteit op je website en Sociale Media!
Een e-mailhandtekening onmisbaar?
Ja, wat ons betreft wel. Je hebt een logo, een eigen huisstijl, je wil professionaliteit uitstralen naar je klanten en daarmee je herkenbaarheid vergroten. Dan hoort daar natuurlijk ook je herkenbaarheid binnen het e-mail verkeer bij.
Wij zien nog te vaak dat deze ontbreekt of enkel wordt afgesloten met: “Met vriendelijke groet,” en dan enkel de naam van de persoon. Zonde, natuurlijk zien je klanten waarschijnlijk aan je mailadres van welk bedrijf je bent. Maar wat nu als de klant die je mailt, ook direct even na de mail telefonisch contact op wil nemen? Moet de klant dan op zoek gaan naar eerst de bedrijfswebsite, dan zoeken naar het telefoonnummer om je vervolgens na al deze handelingen pas aan de telefoon te krijgen? Dat kan veel simpeler, namelijk al een directe link in je e-mailhandtekening, sterker nog, door een stukje code kunnen we er ook voor zorgen dat dit nummer ook daadwerkelijk wordt gezien als telefoonnummer door je device (telefoon of computer) en er direct een gesprek gestart wordt.
Vermeld jouw website middels een link
Maar ook jouw website is direct in de e-mailhandtekening te plaatsen met een bijbehorende weblink. Het mooie hiervan is dat je dan ook ook weer meer bezoekers naar de website genereert. Mensen zijn namelijk toch snel geneigd even op de website te kijken nadat ze een mailtje van je hebben ontvangen. Wellicht zien zij nog meer diensten waarin ze geïnteresseerd zijn en nog niet wisten dat jij die ook aanbiedt. Een win-win situatie dus.
Social Media
Bovenstaande geldt natuurlijk ook voor Social Media. Je kan in beknopte weergave al je Social Media kanalen benoemen, uiteraard ook weer met een directe link. Denk hierbij aan je LinkedIn-, Facebook- of Instagramprofiel. Uiteraard bepaal je zelf wat je vermeldt in de handtekening, alles is mogelijk.
Promotie van acties
Heb je een actie die je wilt promoten? Dan is dit ook mogelijk. Maak een kleine banner (kleine afbeelding van de actie) en plaatst deze ook in de handtekening. Iedereen die je mailt zal ook jouw promotie zien. Koppel dit weer aan een actiepagina binnen de website en je hebt nog meer bereik voor de actie via elke e-mail die je verstuurt! Makkelijk toch?!
Professionaliteit
Met een officiële e-mailhandtekening komt je professioneel voor de dag!
Meer bezoekers
Meer bezoekers op je website en Social Media door het gemak van linkjes binnen jouw e-mailhandtekening.
Herkenning
Jouw huisstijl wordt uitgebreid naar je e-mailhandtekening, waardoor dit weer meer herkenning geeft voor jouw bedrijf.
VOORBEELDEN
Voor diverse bedrijven realiseerden wij een moderne E-mailhandtekening. Hiernaast kun je ideeën opdoen voor jouw eigen e-mailhandtekening. Ontwerp gekozen? Neem direct contact met ons op en wij gaan voor je aan de slag!
Waar kun je uit kiezen:
Wat kunnen wij voor je betekenen?
Wat zijn de kosten?
De kosten zijn: 1 handtekening voor 1 persoon € 125,- excl. BTW. De e-mailhandtekening ook gereed maken voor 1 extra collega € 55,- excl. BTW.
Voor dit bedrag verzorgen wij de volgende zaken:
- Huisstijl, kleuren en logo verwerken
- Bedrijfs- en persoonsgegevens verwerken
- Afbeeldingen uploaden wij in jullie eigen website en linken deze in de e-mail handtekening. Dit doen we zodat de afbeeldingen altijd geladen kunnen worden als je een e-mail naar iemand verstuurd.
- Helpen met het toevoegen in Outlook
Bij YourSite hechten wij grote waarde aan persoonlijke aandacht en nauw contact met de klant. Het beste resultaat is dat wij jouw verwachtingen waar kunnen maken en vaak zelfs nog meer…