Lijstersingel 15, 2902 JD, Capelle a/d IJssel

Onze diensten

E-mailhandtekening

Ook een professionele e-mailhandtekening?

De e-mailhandtekening is een goede uitbreiding op de communicatiemiddelen binnen je bedrijf. Wij zien nog te vaak dat e-mailhandtekeningen ontbreken, niet aansluiten op de huisstijl van een bedrijf of als gehele afbeelding onderaan in de mail worden geplaatst. Zonde, een gemiste kans voor meer professionaliteit en de kans op meer activiteit op je website en Sociale Media!

Een e-mailhandtekening onmisbaar?

Ja, wat ons betreft wel. Je hebt een logo, een eigen huisstijl, je wil professionaliteit uitstralen naar je klanten en daarmee je herkenbaarheid vergroten. Dan hoort daar natuurlijk ook je herkenbaarheid binnen het e-mail verkeer bij.

Wij zien nog te vaak dat deze ontbreekt of enkel wordt afgesloten met: “Met vriendelijke groet,” en dan enkel de naam van de persoon. Zonde, natuurlijk zien je klanten waarschijnlijk aan je mailadres van welk bedrijf je bent. Maar wat nu als de klant die je mailt, ook direct even na de mail telefonisch contact op wil nemen? Moet de klant dan op zoek gaan naar eerst de bedrijfswebsite, dan zoeken naar het telefoonnummer om je vervolgens na al deze handelingen pas aan de telefoon te krijgen? Dat kan veel simpeler, namelijk al een directe link in je e-mailhandtekening, sterker nog, door een stukje code kunnen we er ook voor zorgen dat dit nummer ook daadwerkelijk wordt gezien als telefoonnummer door je device (telefoon of computer) en er direct een gesprek gestart wordt.

E-mailhandtekening
E-mailhandtekening

Vermeld jouw website middels een link

Maar ook jouw website is direct in de e-mailhandtekening te plaatsen met een bijbehorende weblink. Het mooie hiervan is dat je dan ook ook weer meer bezoekers naar de website genereert. Mensen zijn namelijk toch snel geneigd even op de website te kijken nadat ze een mailtje van je hebben ontvangen. Wellicht zien zij nog meer diensten waarin ze geïnteresseerd zijn en nog niet wisten dat jij die ook aanbiedt. Een win-win situatie dus.

Social Media

Bovenstaande geldt natuurlijk ook voor Social Media. Je kan in beknopte weergave al je Social Media kanalen benoemen, uiteraard ook weer met een directe link. Denk hierbij aan je LinkedIn-, Facebook- of Instagramprofiel. Uiteraard bepaal je zelf wat je vermeldt in de handtekening, alles is mogelijk.

E-mailhandtekening Goed gevonden
E-mailhandtekening

Promotie van acties

Heb je een actie die je wilt promoten? Dan is dit ook mogelijk. Maak een kleine banner (kleine afbeelding van de actie) en plaatst deze ook in de handtekening. Iedereen die je mailt zal ook jouw promotie zien. Koppel dit weer aan een actiepagina binnen de website en je hebt nog meer bereik voor de actie via elke e-mail die je verstuurt! Makkelijk toch?!

Professionaliteit

Met een officiële e-mailhandtekening komt je professioneel voor de dag!

Meer bezoekers

Meer bezoekers op je website en Social Media door het gemak van linkjes binnen jouw e-mailhandtekening.

Herkenning

Jouw huisstijl wordt uitgebreid naar je e-mailhandtekening, waardoor dit weer meer herkenning geeft voor jouw bedrijf.

Benieuwd naar de mogelijkheden? 010 - 300 71 37

Waar kun je uit kiezen:

Wat kunnen wij voor je betekenen?

Uiteraard helpen wij je graag aan een professionele e-mailhandtekening voor al je e-mail verkeer! Wij hebben een 5-tal verschillende e-mail handtekeningen waar je uit kunt kiezen. Waarom raden wij aan te kiezen tussen deze 5 handtekeningen? De e-mailhandtekening wordt ontwikkeld in HTML, dit is nogal arbeidsintensief, vandaar dat wij deze 5 verschillende indelingen al gebouwd hebben en deze voor jou helemaal om kunnen zetten naar jouw huisstijl en bedrijfsgegevens. Zo blijft de prijs ook aantrekkelijk. De prijs voor het in orde maken van de e-mailhandtekening aan de hand van 1 van deze 5 indelingen hebben wij onderaan de pagina vermeld, hier kun je ook direct deze dienst bij ons aanvragen! Indien je wel een geheel eigen indeling van de e-mailhandtekening wenst, is dit uiteraard ook mogelijk. Wij zullen dan eerst de wensen samen met je doornemen en de mogelijkheden bespreken, gevolgd door een offerte op maat.

Wat zijn de kosten?

De kosten zijn: 1 handtekening voor 1 persoon € 125,- excl. BTW. De e-mailhandtekening ook gereed maken voor 1 extra collega € 55,- excl. BTW.

Voor dit bedrag verzorgen wij de volgende zaken:

  • Huisstijl, kleuren en logo verwerken
  • Bedrijfs- en persoonsgegevens verwerken
  • Afbeeldingen uploaden wij in jullie eigen website en linken deze in de e-mail handtekening. Dit doen we zodat de afbeeldingen altijd geladen kunnen worden als je een e-mail naar iemand verstuurd.
  • Helpen met het toevoegen in Outlook

    Extra collega's:

    12
    JAAR EXPERTISE
    YourSite bestaat alweer sinds 2010. Inmiddels zijn wij gegroeid naar een gerenommeerd marketing- en webdesignbureau met een uitstekende dienstverlening.

    Bij YourSite hechten wij grote waarde aan persoonlijke aandacht en nauw contact met de klant. Het beste resultaat is dat wij jouw verwachtingen waar kunnen maken en vaak zelfs nog meer…