Support

YourSite levert u ook na de oplevering de beste ondersteuning. Voor eventuele vervolghandelingen, aanpassingen en support kunt u bij ons terecht. Via ons klantenportaal kunt u inloggen met uw persoonlijke gegevens om vervolgens gebruik te maken van het forum, het support ticket systeem of Support Online.

Your Tickets

Wanneer u een vraag, probleem, foutmelding, wens of een websiteaanpassing heeft, dan kunt u een 'support ticket' aanmaken. Deze wordt digitaal verzonden naar ons systeem en vervolgens in behandeling genomen. Wij zullen uw ticket zo spoedig mogelijk trachten te voltooien. U kunt via het klantenportaal altijd in de gaten houden wat de status is van uw ticket en wanneer deze is voltooid krijgt u hiervan bericht.

Your Support Online

Wanneer u echt bent vastgelopen beschikt YourSite ook nog over een professionele helpdesk waar u altijd terecht kunt met uw problemen. Voor een optimale ondersteuning maakt onze helpdesk gebruik van 'Support Online', een geavanceerde communicatietechnologie die het voor de helpdesk mogelijk maakt om bij vraagstukken direct op uw scherm de handelingen te volgen en support of instructie te geven. Via internet wordt een directe beveiligde verbinding tussen uw pc en de server bij YourSite tot stand gebracht. De helpdesk kan vervolgens alle handelingen die u op de computer verricht, op het scherm volgen. Op die wijze kan de helpdesk een snelle inschatting maken van de situatie en uw vragen beantwoorden.

Your Forum

Op het forum kunt u terecht voor al uw vragen omtrent uw website, het content management systeem of problemen die u ondervindt. Wanneer u een vraag of probleem hebt, raden wij u aan eerst een kijkje te nemen op ons forum. Daar zijn veelvoorkomende vragen en problemen al reeds beantwoord.

Webcare staat bij ons hoog in het vaandel,

omdat het om klanten gaat!

Delen:

Ontvang gratis tips voor een optimale webstrategie

Volg ons

 

Klantenportaal